Витамини от А до Я

Показани 1 от 20 | 315 (16 Страници)

Защо трябва да включите нашите витамини от а до я в ежедневната си рутина още сега?

Нашата диета често се проваля. Дори да имаме най-добри намерения относно храненето, има периоди, през които просто не успяваме да се погрижим за здравословното си хранене. На практика не винаги е лесно да се храним разнообразно, а липсата на време допълнително ни пречи да си осигурим правилната порция на всяко хранене.

Изследванията показват, че един възрастен не консумира повече от 140 грама зеленчуци и 110 грама плодове на ден. Това в никакъв случай не е достатъчно, за да си набавим нужното количество витамини и минерали.

Освен това голяма част от храната ни претъпява интензивна обработка, при която тя губи ценни хранителни вещества. Например, нагряването значително намалява нивата на витамин С и фолиева киселина.

Има и още един момент, който трябва да имате предвид, когато взимате решение дали се нуждаете от хубави витамини от а до я. А именно – не всички хранителни вещества от нашата диета се усвояват еднакво добре. Има фактори, които възпрепятстват усвояването на витамините от храната, като например:

  • Продължителната употреба на някои медикаменти: Някои лекарства противодействат на усвояването на определени минерали
  • Неправилно функциониране на стомашно-чревната система: Витамин В12 и фолиевата киселина, например, не могат да се превърнат в активната си форма
  • Неправилни хранителни комбинации: Кафето и чаят пречат на усвояването на минерали като калций, желязо, магнезий и цинк. Калцият от млечните продукти може да затрудни усвояването на желязото
  • Някои хранителни вещества се усвояват трудно от храната: Витамин К не винаги се усвоява лесно от храната. Това означава, че дори да консумирате правилните храни, това не означава, че си набавяте нужното количество от него. Същото важи и за желязото. Да си набавите достатъчно от него само с храната е предизвикателство не само за хората на вегетарианска и веганска диета.

От всичко казано дотук искаме да ви обърнем внимание на факта, че понякога витамини а-я са най-добрият начин да оптимизирате диетата си, така че да не страдате от дефицити. Приемете ги като инвестиция, която ще ви се отплати стократно. Те ви носят удобство, спокойствие и качествена грижа.

Важно е да се храните правилно, но не е нужно да мислите постоянно как да обогатите диетата си. Все пак в живота им и други неща, които заслужават вниманието ви. Хранете се добре и подсилвайте организма си от време на време с най-добрите марки витамини A-Z, които ще намерите в богатия ни каталог.

Ние ви предлагаме богата селекция от най-добрите витамини на пазара, с който да компенсирате неправилната диета, недостига на определени хранителни вещества и завишените си нужди поради различни причини на определени вещества.

На кои витамини да обърнете специално внимание?

Витамин D

Семейни ангажименти, напрегната работа, десетки задачи от днес за утре - времето никога не стига. В резултат на това разходките са лукс, който остава недостъпен за вас, дори в почивните дни. Ако прибавим към това и светлата ви кожа, навикът да се обличате прекалено плътно, напредването на възрастта, нуждата от допълнителен прием на витамин Д ви е гарантирана.

Бременността изисква прием на най-добрите витамини и по-специално на витамин D. Определени кожни заболявания също налагат взимането на слънчевия витамин под формата на хапчета или капсули.

Дефицитът му може да причини проблем с костите, като при децата и възрастните това се случва по различен начин. При децата може да се стигне дори до забавяне на растежа, а при възрастните до слаби и чупливи кости, болки в мускулите, слаби прешлени. Ето защо сред най-добрите витамини за възрастни смело можем да класираме нашите хранителни добавки с витамин д.

Витамин С

Ако имате нужда от витамини от а до я за възрастни, допълнителният прием на витамин С ще повиши устойчивостта ви. Той има положително влияние върху имунната система и ще увеличи защитните ви сили.

Ние ви предлагаме най-добрите марки витамин С, за да поддържате мускулите си по време на тренировка, да станете по-устойчиви на вируси и да преминете през зимния сезон най-безболезнено.

Витамин С почти не се съхранява в тялото ви, което означава, че трябва да го приемате всеки ден. Когато приемате от нашите качествени витамини A-Z, вие поддържате нивата му равномерно през целия ден. Приемайте го по време на хранене за най-добро усвояване.

Повечето хора понасят добре различните форми на витамин С, но ако имате проблем с поглъщането на капсулите, може да изберете ефервесцентни таблетки.

Витамин В

Още един много важен витамин за всеки от нас. Дефицитът му засяга кожата, лигавиците, нервната и сърдечно-съдовата система. Тъй като витамините от група В поемат голямо разнообразие от функции в тялото, недостигът може да доведе до неприятни последици като: кожни промени, възпаление на лигавиците, мускулна слабост, изтръпване на ръцете и краката.

Нуждата от витамин В се увеличава особено при бременните и кърмещите жени. Следователно те трябва да гарантират достатъчно количество от него, за да осигурят правилно развитие на бебето. Жените, които се опитват да забременеят, също имат повишена нужда от фолиева киселина и непременно трябва да допълнят диетата си с точните витамини от а до зет.

С напредването на възрастта хората също се нуждаят от качествени витамини от а до z. Освен че често не са в състояние да се хранят балансирано, има и различни заболявания, които могат да попречат на усвояването на витамините от храната.

Освен тях, хората, които избягват рибата, месото и други животински продукти, трябва да приемат вит от а до я и по-специално витамин В комплекс.

При приемането на добавки с витамини от а-я трябва да правите разлика между профилактиката и лечението на съществуващ дефицит. Терапевтичната дозата обикновено е по-висока и приемът е по-продължителен, но това трябва да ви препоръча специалист.

Витамин А

Той подкрепя зрението, костите, зъбите, репродуктивния процес, тъй като е от съществено значение за производството на тестостерон, образуването на плацентата, съзряването на плода. Препоръчва се дори при хормонален дисбаланс и нередовен цикъл.

Витамин А също е чудесен антиоксидант, който предпазва клетките от оксидативен стрес. Ето защо е толкова важно да приемате допълнително количество под формата на таблетки профилактично и при съмнение за дефицит.

Витамин Е

Като един от най-важните защитни витамини, витамин Е присъства във всяка клетка в тялото ни. Той прихваща радикалите, които атакуват мастните киселини в телесните клетки. По този начин има голям принос за защитата на съдовете и предотвратяването на атеросклероза. Също така е от решаващо значение за имунната система.

Ето защо, ако имате нужда от а до я витамини, можете да помислите за добавки и с витамин Е. Той ще ви помогне да предпазите клетките от оксидативно увреждане.

Дефицитът му означава, че витаминът вече не може напълно да изпълнява своята защитна функция. Радикалите не се отблъскват, което може да доведе до увреждане на клетките и дълготрайни щети по нервната система и скелетните мускули.

Дефицитът може да бъде и резултат от костозната фиброза и сериозни чернодробни заболявания.

Обобщено можем да кажем, че витамин Е повишава работоспособността, забавя стареенето, предпазва от рак и сърдечни пристъпи, подкрепя зрението и развива благоприятен за здравето ефект.

Витамин К2

Витамин К предпазва бегачите от наранявания, но е важно да се прави разлика между витамин К2 и К1. Витамин К1 участва в съсирването на кръвта, а витамин К2 е отговорен за костния метаболизъм и растежа на клетките.

Адекватното снабдяване с този витамин К2 е най-добрата защита срещу болести като остеопороза, атеросклероза, рак, инсулт и инфаркт. Той е важен за активно спортуващите, тъй като предпазва от наранявания, предизвикани от преумора.

Ако търсите вдъхновение за промяна на диетата си или просто искате да приемате повече витамини при смяната на сезоните, изберете нашите хубави витамини от а до я на страхотна цена. Това ще ви позволи да създадете свой, собствен хранителен план с прости, но здравословни правила и приемът на правилните хранителни добавки е част от него.

Имате ли нужда от добавки с витамини от а до я през цялата година?

Тъй като оплакванията като настинка и грип се появяват по-често през студените месеци, нормално е тогава да имате нужда от допълнителна подкрепа.

Вашето тяло несъмнено има нужда от витамини A-Z целогодишно, но през есента и зимата е поставено пред нови предизвикателства. Липсата на слънце и свежи зеленчуци и плодове може да отслаби имунитета.

Тялото ви произвежда по-малко витамин Д, честите боледувания изразходват запасите ви от някои ценни хранителни вещества, така че приемът на качествени витамини е напълно оправдана.

А когато сте болни, добавките с витамини играят наистина важна роля в процеса на оздравяване. Те могат да ви помогнат по-бързо да се преборите с болестта и да си върнете добрата форма.

Разбира се, превенцията е по-добра от лечението, поради което можете да се подготвите за зимния сезон, преди той да настъпи. Най-добре е да си осигурите качествени добавки от нашия богат каталог още сега, за да дадете на тялото си допълнителна подкрепа. Така то ще работи правилно, а вие ще боледувате по-рядко.

Има ли значение по кое време ще приемате добавки?

Най-добре е да приемате вашите добавки по време на хранене. Витамин С, например, се усвоява по-добре от желязото в храната ви. За витамините от група В няма значение в това отношение.

Мастноразтворимите витамини обаче също е добре да бъдат взимани с храна. Те се усвояват по-добре, когато в тялото има мазнини.

Можете ли да получите твърде много витамини?

Във високи дози действително витамините могат да бъдат вредни. Те могат да предизвикат някои странични ефекти като главоболие, гадене или загуба на определени нервни функции. Но ако използвате безопасно количество, което е отбелязано на всяка опаковка на нашите продукти, няма никакъв риск, дори при продължителна употреба.

Подкрепете натоварения си график с правилните витамини на изгодна цена от нашия онлайн магазин. Осигурете си енергия, сила и устойчивост. Когато знаете какво и колко е добре за вас, резултатите няма да закъснеят. Направете го, когато сте здрави. Не чакайте да усетите симптомите на дефицит. Тогава вредите вече ще бъдат факт.

Винаги, когато ви е възможно се хранете балансирано и с домашно приготвена храна. Спортувайте, разхождайте се и се радвайте на живота. Периодично приемайте правилните добавки за вас, така че никога да не претоварвате организма, но и да не допускате различни дефицити.

През есенно-зимния период бъдете особено внимателни с диетата си. Допълнете я с нашите витамини от а до я на цена, достъпна за всеки. Само така ще сте сигурни, че получавате точно толкова, от колкото се нуждаете.

Изненадващо приемът на хранителни добавки може да промени и хранителните ви навици. Несъзнателно ще се опитвате да се храните правилно, защото ще усетите нов прилив на енергия. Така че, не чакайте да се почувствате уморени, изнервени и меланхолични. Направете нещо хубаво за себе си още сега.

Не забравяйте, че вашето тяло се нуждае от витамини и минерали всеки ден. Те са му нужни, за да бъдете здрави, силни и устойчиви. Витамините са незаменими за доброто здраве и правилно функционираща имунна система. И когато не можете да ги получите само от храната, се налага да помислите за добавки.

Дайте повече сила на тялото си, баланс на психиката си и храна на ума с най-добрите витамини на пазара, които ще откриете в нашия продуктов каталог. Посрещнете предизвикателствата на новия сезон подготвени, устойчиви и силни.