Изгаряне на мазнини

Показани 1 от 20 | 540 (27 Страници)

Коя е най добрата добавка за изгаряне на мазнини? Проучванията показват, че повечето посетители на фитнес залите са загрижени за проблема с излишната подкожна мазнина. Невъзможно е обаче да се реши проблемът само чрез тренировки, тъй като въпреки високата консумация на енергия на физическите упражнения, те не могат да компенсират небалансираното и прекомерно хранене.

Само комбинация от тренировки (специално създадени за тази цел), контрол на храненето и прием на добавки за горене на мазнини ще ви помогне в трудната борба с наднорменото тегло. Експертите са категорични, че процесът на загуба на мазнини е по-безопасен, ако намалите приема на калории с около една четвърт, като същевременно увеличите нивото на физическа активност.

Скоростта на загуба на тегло зависи от много фактори, като базален метаболизъм, ниво на ежедневна физическа активност, разпределение на BJU, сила и кардио натоварвания. За да направите този процес максимално ефективен, физически и психологически комфортен, обърнете внимание на хранителните добавки за отслабване, които ние ви предлагаме.

Хранителни добавки за отслабване

Ежедневната диета на възрастен трябва да съдържа най-малко 20-40 г фибри на всеки 1000 калории. Човек, който се храни нормално, получава минимално количество фибри без специални добавки. Достатъчно е да изядете около 1 кг зеленчуци и плодове през деня. Във всички популярни диети обаче фибрите не са достатъчни – само 14 г на 1000 калории.

Отслабването може да се възползва от приема на алфа-липоева киселина (ALA). Тя е много мощен антиоксидант. Понижава нивата на глюкозата и повишава инсулиновата резистентност, така че е полезен за профилактика и лечение на диабетна невропатия при пациенти с диабет.

Различните фитнес добавки за отслабване могат да бъдат групирани по следната схема:

  • Потискащи апетита: хром, хидроксилимонена киселина.
  • Свързващи мазнините препарати: хитозан.
  • Лаксативи и лекарства, регулиращи метаболизма: зелен чай, диетични фибри за отслабване, хлорогенна киселина.
  • Абсорбатори на мазнини: L-карнитин, витамин BT, кофеин, таурин, липоева киселина. 

Най-добрите добавки за отслабване

Хром  

Хромът влияе върху нивата на инсулин, триглицериди и холестерол в кръвта. Проучванията показват, че липсата на този елемент се проявява в нарушение на въглехидратния и липидния метаболизъм. Хромът се предписва на хора с диабет. Предполага се също, че може да бъде полезен при лечението на затлъстяване, тъй като помага за намаляване на телесните мазнини, като същевременно увеличава мускулната маса.

От друга страна, пациентите със затлъстяване, които ядат твърде много сладко, често съобщават за намаляване на апетита си за сладко, когато приемат хром. Също така, броят на така наречените атаки на „вълчи апетит“ значително намалява.

 

Счита се, че дефицитът на хром в храната е косвено една от причините за диабет тип 2, затлъстяване и атеросклероза. Въпреки че нуждата от него е малка, дефицит на минерала се наблюдава при хора, които консумират в излишни количества храни, богати на мазнини и прости захари.

Припомняме, че хромът не е средство за отслабване - той само помага за правилното управление на метаболизма на липидите и въглехидратите, което не винаги води до намаляване на апетита за сладко.

Хидроксилимонена киселина

Получава се от кожата на плода мангостан (известен още като Garcinia Cambogia). Установено е, че хидроксилимонената киселина намалява активността на ензимите, участващи в синтеза на мазнини, като в същото време повишава синтеза на L-карнитин, който ускорява превръщането на мастните киселини в енергия. Освен това тази киселина намалява апетита.

Хитозан  

Свързващите липиди хранителни добавки съдържат хитозан, естествено вещество, получено от черупки на ракообразни. Хитозанът абсорбира мазнините от храносмилателния тракт, предотвратявайки тяхното усвояване. Хитозанът намалява калоричното съдържание на храната, но в по-малка степен от екстракта от зелен чай.

В киселинната среда на стомаха съединението образува гел, който задържа мастните молекули. Предполага се, че 3 g хитозан абсорбират около 8 g мазнини.

Хранителните добавки за ефективно изгаряне на мазнини от този клас се считат за относително безопасни средства, които допълнително регулират кръвното налягане. Въпреки това, предозирането може да причини проблеми със зрението или кожата. Наблюдава се и намаляване на усвояването на есенциални мастни киселини, някои витамини, калций, магнезий и цинк. Ограничаването на взаимодействието може да се контролира чрез приемане на добавки с хитозан няколко часа преди хранене.

Кои добавки помагат най-много за изгаряне на мазнини и отслабване?

Хранителни добавки за изгаряне на мазнини за жени

Основната им функция е да намали телесното тегло, така че добавките за горене на мазнини и релеф са идеални за онези жени, които активно се занимават със спорт и искат да подобрят резултатите си. Но ако не правите абсолютно нищо, по-добре е да обърнете внимание на храненето и едва след това на хранителните добавки. Добавките за отслабване перфектно коригират теглото и ви позволяват да получите тялото на вашите мечти.

Освен това те повишават и активността. За да спортувате, трябва да имате не само желание, но и физически възможности. Ако сте постоянно уморени и не можете да изпълнявате редовно необходимите упражнения, хранителните добавки за горене на мазнини са точно за вас. Те съдържат съставки, които дават тласък на енергия и ви изпълват с лекота в тялото. Ако сте спортист, са отличен избор за редовни тренировки и състезания.

Фитнес добавките за изгаряне на мазнини и отслабване ще ви помогнат да оформите перфектния релеф на тялото.  Много жени мечтаят за перфектно тонизирано тяло с релефни мускули. В този случай фет бърнърите са идеални за вас, защото повишават ефективността на спорта и насърчават премахването на излишните мазнини. Това е чудесна възможност да станете още по-красиви и секси.

Изгаряне на мазнини без загуба на мускулна маса

Пазете се от драстични съкращения на калориите. Може да си мислите, че е добре да намалите драстично приема на калории, за да намалите процента на мазнини, но това решение ще ви доведе до съвсем различен резултат. Този начин на хранене е много близък до гладуване, а липсата на енергия в диетата кара тялото да получава енергия от мускулната тъкан, тоест, да разгражда мускули.

Освен това и приемът на витамини и други хранителни вещества ще се намали значително, което ще доведе до лоша регенерация на мускулите след тренировка. Драстичното намаляване на калориите ще ви накара да почувствате глад, ще станете нетърпеливи и постоянно ще мислите за храна. Гладът не е единственият проблем, който идва с внезапния и драматичен спад в дневния прием на калории. Такива диети също водят до:

  • Бавен метаболизъм
  • Лошо качество на съня
  • Летаргия, умора
  • Задържане на вода в тялото
  • Намалено либидо и репродуктивни функции 

При намаляване на приема на калории е важно той да не „шокира” тялото ви . Започнете умерено да намалявате приема на калории, за предпочитане да намалите приема на калории с 200-500 kcal. За да постигнете по-бързо целта си, ние ви предлагаме най-подходящите хранителни добавки за изгаряне на мазнини в тялото без загуба на мускулна маса.

Изгаряне на мазнини в коремната област

Разграничават се два основни вида мазнини в тялото – подкожни и вътрешни.

Подкожните се натрупват между кожата и коремните мускули. Това прави тялото меко (в най-добрия случай) или дори отпуснато (в лош случай). Лесно се натрупва с редовен прием на излишни калории и неправилно хранене. Това се улеснява от бързи въглехидрати (сладкиши, бял хляб), пържени мазни храни, съчетани със заседнал начин на живот.

Визуално се забелязва излишък от подкожна мазнина в областта на корема и страните, например, когато човек седи.

Изгаряне на мазнини от корема - как да го постигнем? Придържайте се към диета с калориен дефицит, принципите на правилното хранене и го комбинирайте с умерена физическа активност и прием на ефикасни хранителни добавки за изгаряне на мазнини.

Вътрешната мазнина (висцерална, дълбока, коремна) се крие в коремната кухина около жизненоважните органи, именно от него стомахът се „разстила“, придобивайки заоблена форма.

Това нарушава хормоналния фон и метаболизма, може да притисне вътрешните органи на коремната кухина и да наруши стойката. Можете да го изгорите с продължителни кардио натоварвания с ниска и средна интензивност в зоната за изгаряне на мазнините на пулса – като същевременно поддържате калориен дефицит и спазвате принципите на правилното хранене.

Как да постигнем изгаряне на мазнини в долната част на корема? За да разберете как да изгаряте мазнини по корема, трябва да разберете какво е изгаряне на мазнини и как работи. 

Изгарянето на мазнини е процес на намаляване на мазнините, който включва два етапа: липолиза и окисляване.

Липолизата настъпва под действието на адреналин и норепинефрин, които се отделят по време на тренировка. Под действието на хормоните мастните клетки се освобождават, влизат в кръвния поток, бързат към онези места, където мускулите работят активно, и „изгарят“ там.

Невъзможно е изгарянето на мазнини в стомаха, без да започне процесът на изгаряне на мазнини в цялото тяло!

Ангажирайте голям брой мускулни групи или големи мускули (например, глутеус максимус, гръден мускул, широк гръб) - тогава адреналинът и норепинефринът се разпределят равномерно по цялото тяло и допринасят за равномерното топене на мазнините, включително в областта на корема и страните.

Изгаряне на мазнини от бедрата

Известно е, че съществуващите подкожни мастни клетки са от голямо значение за метаболитните процеси на организма и репродуктивната система, влияят върху синтеза на хормони и осигуряват защитни и енергийни функции. Те действат и като топлоизолация, като предпазват от хипотермия и прегряване. Така се оказва, че мастната тъкан изпълнява важна мисия за човека.

Но въпреки това прекомерната подкожна мазнина се отразява негативно не само на фигурата, но и на общото здравословно състояние, работата на вътрешните органи. Може да причини инсулт, инфаркт, хипертония, диабет, заболявания на жлъчния мехур и черния дроб и др.

Най-често натрупването на подкожни мазнини се влияе от няколко причини наведнъж. На първо място, диетата играе важна роля. Използването на висококалорични храни, мазни храни, пушени, сладки, брашнени храни, газирани напитки неизбежно води до появата на излишни килограми. Честото преяждане и нередовното хранене , включително пропускането на закуска или обяд, също могат да повлияят негативно на пропорциите на фигурата.

Образуването на мастни натрупвания в бедрата, както и в други области, може да се провокира и от злоупотреба с алкохолни напитки, тютюнопушене, неблагоприятни условия на околната среда, нарушение на съня, чести стресови ситуации и др.

Като физическа активност, която ще ви помогне да се отървете от излишната подкожна мазнина по краката, са подходящи бягане, аеробна гимнастика, аквааеробика, плуване, махове с крака, напади. Тоест упражнения, които помагат за стягане на мускулите на цялото тяло, плюс прием на ефективни хранителни добавки за изгаряне на мазнини.

Изгаряне на мазнини по гърба

За да се отървете от мастния слой на гърба, само упражнения или диета не са достатъчни. Необходим е набор от мерки, които включват следното:

Дръжте гърба си изправен

На прегърбен и отпуснат гръб много по-бързо се образува мастен слой, от който е много трудно да се отървете. Ако го държите изправен, тогава мускулите на гърба ще бъдат укрепени. Такова незабележимо натоварване ще допринесе за лесно изгаряне на мазнините. Разбира се, за тези, които водят заседнал начин на живот и имат отслабени гръбначни мускули, това в началото ще бъде трудно. Но за това можете да закупите специален корсет за гърба, който ще ви помогне в началото да свикнете с правилната стойка.

Интензивни ежедневни дейности

На първо място, трябва да спрете да бъдете мързеливи и да започнете да ходите по-често, включително по стълбите. А редовният джогинг ще ви позволи да се отървете от излишните килограми и мазнини по-бързо.

Фитнес тренировките при наличие на телесни мазнини трябва да включват голямо количество кардио упражнения.

Правилно хранене

Ако не преразгледате диетата си, тогава ще бъде трудно да постигнете желаните резултати. На първо място, трябва да изключите брашното и пържените храни, да намалите броя на консумираните калории и да пиете повече течности. Трябва да ядете 5 пъти на ден на умерени порции.

Водни тренировки

Те помагат за укрепване на мускулите на гърба и по този начин намаляват телесните мазнини. На първо място, това е активно плуване и водна аеробика. Тренировките трябва да са редовни – два или три пъти седмично.

Различни видове професионален масаж

Редовните курсове за масаж правят отслабването в областта на гърба по-ефективно. В допълнение към традиционния ръчен масаж могат да се използват и специални масажори. Освен това водният масаж е много полезен, а в екстремни случаи е подходящ обикновен контрастен душ.

Сауна

Ако няма противопоказания, редовните посещения на сауна или баня ще осигурят загуба на тегло не само на гърба, но и на други проблемни зони.

Спазването на такъв начин на живот ще повлияе положително на здравето и фигурата като цяло.

При нас ще намерите богат избор от продукти за най-бързо изгаряне на мазнини, които ще ви помогнат да се сдобиете с мечтаната фигура. Всички хранителни добавки са с отлично качество и изключителна ефикасност. Разгледайте ги и намерете най добрата хранителна добавка за отслабване, според индивидуалните ви нужди!