Суроватъчен протеин

Показани 1 от 20 | 393 (20 Страници)

Млякото се състои от два вида протеини: казеини (80%) и суроватъчни протеини (20%). Суроватъчният протеин се получава от остатъчната течност от производството на сирене. Тя преминава през различни химични процеси, за да се отдели суроватъчен протеин от суроватката. Той е в най-чист вид и с гарантирано качество.

Защо суроватъчният протеин е най-важната добавка за всички?

Отдавна отминаха времената, когато шейковете с евтин суроватъчен протеин се консумираха само от културисти, а малцината фитнес ентусиасти, употребяващи протеиновия прах, бяха осмивани.

Днес тази диетична добавка е неразделна част от менюто на активните хора, които спазват целенасочен тренировъчен план или просто искат да поддържат мускулите си в оптимално състояние.

Упоритите тренировки са добър начин да поддържате форма, но за да бъдат ефективни те, трябва да си осигурите повече калории и също така непропорционално повече протеини. Това се отнася не само за силовите спортове, но и за упражненията за издръжливост. Ако спортувате активно, се нуждаете от допълнителен прием на суроватъчни протеини.

Разбира се, има естествени източници на суроватъчен протеин, каквито са млечните продукти, чиято суроватка не е била отстранена при производството им. На практика обаче задачата да заредите организма си с достатъчно протеини само чрез храната в натоварения ви график, може да се окаже изключително трудна.

Ето защо нашият суроватъчен протеин концентрат на прах, който ви предлагаме в различни разфасовки, ще улесни максимално ежедневието ви и ще подкрепи организма ви в тежките тренировки и възстановяването след тях.

Какво трябва да знаете за употребата му?

Преди всичко трябва да помните, че това е добавка към нормалната диета. Сами по себе си протеиновите добавки няма да ви отведат там, където желаете. Ако ги приемате безцелно, не напрягате тялото си с нови предизвикателства и се храните без умисъл, трудно ще видите резултат.

Много любители спортисти смятат, че приемат достатъчно протеини, но това не е така. За да изградите мускулна маса, се нуждаете дневно от около 2 гр протеин на кг телесно тегло.

Най-добрата формула е преобладаващата част да се получава чрез храната, а останалата – от добавки с добър суроватъчен протеин, независимо дали е неовкусен или с любимия вкус.

Той е с богато съдържание на аминокиселини с разклонена верига, с висока бионаличност и качествени суровини, които ще тласнат мускулите ви към растеж.

В нашият онлайн магазин ще откриете удобни опаковки със суроватъчен протеин на прах на изгодна цена, които лесно можете да вземете със себе си и с малко вода и шейкър да си приготвите качествена напитка.

5 причини да включите суроватъчен протеин в ежедневното си меню:

По-бързо постигане на мечтания релеф

Ако искате добавка, която да се усвоява бързо и да ви помага по-ефективно да изпълнявате упражненията си, по-лесно да изграждате нови мускулни клетки и едновременно с това да облекчава организма ви след тежките физически изпитания, суроватъчният протеин на прах е вашето решение.

Той преминава в кръвта ви за нула време, усвоява се бързо и лесно и само 30 минути след консумацията му, тялото ви вече има на разположение важни есенциални аминокиселини, които да използва за изграждане и регенерация на мускулите. Няма друг протеин, който да може да реагира така светкавично.

Взимайте суроватъчен протеин за мускулна маса и ще установите, че не е необходимо да тренирате без почивка, за да постигнете желания релеф.

Улеснява диетата ви

Суроватъчен протеин за отслабване? Смятате, че ще изглеждате по-стегнато и релефно, ако свалите няколко килограма, но диетите не са ви по вкуса? Калоричното хранене преди тренировка за повече сила трудно ще ви помогне да постигнете целта си. Но преди да се откажете съвсем, вижте как тази добавка може да ускори метаболизма ви и така да насърчи загубата на мазнини.

Суроватъчният протеин за жени стимулира метаболизма в дългосрочен план. Това е ключов момент от всяка диета с цел отслабване, тъй като от обмяната на веществата зависи дали ще изгаряте повече мазнини. А точно те пречат да видите мускулите си, криещи се под тях.

Друго предимство на най-добрия суроватъчен протеин на прах е, че можете да се насладите на любимия си шейк, дори когато сте в движение. Протеиновата напитка ще ви спаси от всички вкусни изкушения, които забелязвате по витрините на магазините, като ви държи сити. А ако си носите шейка с протеин в офиса, по-лесно ще се придържате към диетата си, когато всички наоколо похапват всякакви вкусотии пред очите ви. 

Ако търсите суровотъчен протеин за жени, ние можем да ви предложим качествени добавки на добри цени.

По-ниско кръвно налягане

Една не толкова популярна, но затова пък съществена причина да приемате суроватъчен протеин е понижаването на кръвното налягане. Хипертонията обаче е един от най-честите катализатори на сърдечно-съдовите заболявания. Тук нашите протеинови добавки могат да ви окажат подкрепа и да балансират кръвното ви налягане.

Изследванията показват понижение на кръвното налягане с 4% при редовна употреба на качествен суроватъчен протеин. А какво по-горе посочихме, добавката ви помага и да регулирате телесното си тегло, което пък също има връзка с кръвното налягане и то в положителен аспект.

Намаляване на възпаленията в организма

Вероятно сте си правили рутинни кръвни изследвания и сте били озадачени от завишения С-реактивен протеин? Това е признак за възпаление в организма. Тук протеиновите ни добавки могат също да ви помогнат, тъй като намаляват хроничните възпаления.

По-силна имунна система

Глутатионът е антиоксидант с изключително важно значение. Той е наш „съюзник” в неутрализирането на оксидативния стрес и също така в намаляването на хроничните заболявания. Въпреки че организмът ни го произвежда естествено, това зависи от редица аминокиселини.

Консумирайки суроватъчен протеин, вие подобрявате дейността на глутатиона и това се отразява директно и на имунната система.

Кой може да се възползва от ползите на тази добавка?

Употребата на суроватъчен протеин се препоръчва за хората, които тренират с тежести, за атлетите, за всички, които тепърва започват със силовите тренировки, за желаещите да отслабнат и за вегетарианците.

Дори да не тренирате усилено и редовно, можете спокойно да консумирате протеинови шейкове в тренировъчните дни, или пък в периодите, в които сте на кето диета. По този начин можете да бъдете спокойни, че не лишавате тялото си от важни аминокиселини и му давате нужната енергия и мотивация да постигне поставените цели.

Странични ефекти от редовния прием

Той е безвреден и се отразява положително на организма. Не се очакват странични ефекти, когато спазвате препоръчителните дози. Това се отнася особено за случаите, когато има дефицит на протеини, каквито са тежките тренировки или спазването на строга диета.

Разбира се, има хора със свръхчувствителност към млечния протеин и лактоза, при които може да се стигне до нежелани реакции. Ако това се отнася и за вас, просто преминете на суроватъчен протеин без лактоза.

Когато приемате добавката в разумни дози в зависимост от вашите нужди и в подходящи часове на деня, ще дадете силен тласък на мускулния растеж, ще улесните регенерацията и ще си осигурите нови сили и мотивация за следващата тренировка.

Кога е най-доброто време за протеиновия ви шейк?

Много хора заместват закуската си с протеинов шейк и това им се отразява чудесно. Добър вариант е и да вземете дозата си протеинов прах преди тренировка, или пък веднага след това.

Суроватката може да замести и закуските между храненията, когато те ви изкушават с непозволени храни и трупат ненужно много калории към диетата ви.

Бъдете упорити в тренировките, тренирайте и когато не сте мотивирани и в настроение. Следвайте тренировъчния си план и винаги търсете баланс във всичко, което правите. Нашите страхотни добавки със суроватъчен протеин ще ви подпомогнат във вашата мисия, като ви направят по-силни, мотивирани и успешни във всеки един аспект от живота ви.